Uživatel nepřihlášen
Osobní názory jednoho pisálka
RSS kanál blogu
Píše: Gera - Rubrika: Blogy
Blog nevyjadřuje názor redakce Zing, více zde.
Osobní názory jednoho pisálka

5 věcí, které by změnily sérii Assassin's Creed k lepšímu

Pondělí 14.9.2015 14:32 - Autor: Gera
To se mi líbí

5 věcí, které by změnily sérii Assassin's Creed k lepšímuAčkoliv jsem to nikdy nikomu nepřiznal, videoherní série Assassin's Creed je pro mě už od svých počátků jako utajovaná milenka. Kdybych o své náklonosti k ní snad někdy otevřeně promluvil na veřejnosti, lidé by jen kroutili hlavou a nestačili by se divit, s jakou chodící encyklopedií videoherních nesmyslů měli celé ty roky tajně čest. Rozsáhlé univerzum, které se francouzskému UBISOFTu podařilo od roku 2007 vybudovat, je totiž mému srdci natolik blízké, že jsem si nemohl nepovšimnout, do jaké pomyslné propasti se v posledních létech tato mnou milovaná série řítí. Narozdíl od jistých remcalů mám však pět velmi konkrétních představ, jak by se ona situace dala napravit.

ZAPRVÉ: Přestaňte vydávat jednu hru ročně!

Nikdo snad nemůže zpochybňovat, že hlavní myšlenka protínající celou sérii Assassin's Creed má nezměrný komerční potenciál. Toho si je očividně vědom i samotný UBISOFT (francouzské videoherní studio stojící za celou značkou), který již od vydání druhého dílu v roce 2009 zásobuje herní komunitu novými díly na pravidelné roční bázi. Díky velkému množství poboček studia roztroušených po téměř celém světě se UBISOFTu podařilo vytvořit jakýsi na první pohled přirozený a dostatečně prostorný vývojový cyklus, během kterého má každé ze studií přibližně tříleté kreativní období na stvoření nového videoherního přírůstku pod záštitu značky. Nahlédneme-li ovšem blíž, zjistí nejeden hráč, že se každoroční vydání začíná na sérii podepisovat.

Deset hlavních her za osm let...? – Těšilo mě, kvalito a propracovanosti...
Deset hlavních her za osm let...? – Těšilo mě, kvalito a propracovanosti...

Bílé límečky (nejen) v UBISOFTu jsou někdy natolik posedlé možností rýžovat z hráčské komunity peníze v období Vánoc, že vyvíjí nátlak na vývojářský tým, aby vydal hru ve stavu, v němž by si žádný správný vývojář vydat hru nepřál. Je poté pozoruhodné konstatovat, že dlouhé řady opravných patchů vycházející několik málo týdnů po vstupu hry na trh se začaly v sérii stávat tradicí právě ve chvíli, kdy pánově z UBISOFTu přešli na formát "jedna hra každý rok" (a někdy dokonce i víc). Technická kvalita produktů onou změnou rytmu výrazně utrpěla – vývojáři nemají dostatek času na to doladit veškeré drobnosti a detaily a hra nedostává péči a pozornost, jakou by si zasloužila. Vrcholným příkladem budiž vydání Assassin's Creed: Unity, které bylo v den svého vydání v mnoha případech téměř nehratelné (a to, prosím pěkně, nejen na počítačích, jak to dnes bývá v kraji zvykem) a i po desítce patchů se stále najdou hráči, kteří si nemohou naplno užít virtuální zážitek, za který si poctivě zaplatili.

Díky své nově nabyté seriálové struktuře má Assassin's Creed problém skutečně někam pokročit, a onen nedostatek času na to, aby si vývojářské studio mohlo doopravdy pohrát s veškerými technickými vymoženostmi jejich tvůrčích nástrojů a doladit jejich jednotlivé aspekty, je vidět zejména v dílech, kde byl z velké části překopán herní engine (viz velké množství bugů v ACIII a AC:U). Dejte studiím víc času na to, aby hru dotáhly k dokonalosti. Nechte lidi být perfekcionalisty. Vydávejte jednu hru každé dva, tři roky, a většina současných problémů vymizí. Dejte hračům opět šanci zažít ten pocit nedočkavosti, kdy každý očekává příchod další kapitoly ve svém oblíbeném seriálu. A když už je tu řeč o těch seriálech...

ZADRUHÉ: Nedělejte z Assassin's Creed mýdlovou operu!

Kdo by snad nerozuměl termínu "mýdlová opera" (v originále "soap opera"), zde máte krátké vysvětlení: mýdlová opera je seriál s velkým počtem dílů, jejichž témata jsou často jednoduchá, melodramatická a kterážto jednoduchým způsobem posouvají děj jakýmsi pomyslným způsobem vpřed – celý seriál poté často končí nikoliv v momentě, kdy příběh dospěje svého logického závěru, nýbrž ve chvíli, kdy opadne zájem diváků. Inu, je snad Assassin's Creed nějaká mýdlová opera?!

Současná struktura AC univerza vyžadující, aby každý rok mohla vzejít na světlo světa nová hra, se ubíjejícím způsobem podepisuje na kvalitě hlavní dějové linky. V současnosti totiž žádná neexistuje. Asasíni a Templáři se neustále přetahují o svítící zlaté koule a nejrůznější macguffiny na pozadí roztodivných historických reálií v rámci zdánlivě nekonečného mocenského souboje dvou tajných organizací a UBISOFT si mne ruce nad myšlenkou, kolika způsoby se mu ještě podaří vyždímat poslední cent ze slova "nekonečný". Je to snad správně?

Pamatuju dobu, kdy Assassin's Creed k něčemu směřovalo. Pamatuju si dobu, kdy vaše moderní protagonistické já mělo obličej a hlas a kdy to vypadalo, že z "toho podivného týpka v bílé mikině"  při troše trpělivosti něco rozhodně bude. Pamatuju dobu, kdy se zdálo, že Assassin's Creed mělo jasný cíl. Že za sérií stál někdo s určitou vizí. A onen člověk tam jednu dobu skutečně stál: Patrice Désilets, jeden z původních kreativních ředitelů značky Assassin's Creed. (Poslední hrou, za kterou dostal autorské uznání, je Assassin's Creed: Brotherhood.) Dlouho jsem si nechtěl připustit, že ona degradace příběhu byla způsobena právě odchodem Patrice – potom jsem ale narazil na tohle video. Nejdůležitější část jsem si dovolil přeložit na následujících řádcích:

"V originálním příběhu, tak, jak byl původně napsaný, šel Desmond na různá dobrodružství; a řekli, že to tak bude asi tak šest her. A v každé hře by se Desmond naučil – tohle byl ten prvotní pitch – by se naučil schopností svých předků. [...] A nakonec, v poslední hře, by z něj byl ultimátní Asasín se všemi těmi zkušenostmi a schopností spontánně cestovat zpátky v čase."

(Nolan North, hlas Desmonda Milese, na MetroConu 2015)

Původní příslib něčeho velkolepého...
Původní příslib něčeho velkolepého...
...skončil, jako sama série, na pitevním stole.
...skončil, jako sama série, na pitevním stole.

Slyšet z úst dabéra hlavní postavy zvěsti o tom, jak grandiózní rozsah měla původní myšlenka mít, vykouzlí slzy na tváři i tomu nejzarytějšímu fanouškovi. Se smrtí Desmonda umřela definitivně i jakákoliv nápaditost značky. Moderní příběh vyšuměl a téměř nikam se neposunuje. A co s tím? Napravte své chyby, a to co nejrychleji. Je to právě současná dějová linka, která posouvá svět Assassin's Creed vpřed. Začněte znovu, lépe, tvořte nové, aniž byste opomenuli staré, a především...

ZATŘETÍ: Udělejte z moderní zápletky plnohodnotnou součást hry!

Mít dostatek příjmů na to, abych mohl uspořádat slavnostní ceremonii, nechal bych právě teď někde oficiálně vyhlásit Desmonda Milese za "nejzbytečněji odepsanou postavu s vysokým potenciálem". Možná by k tomu hrály i famfáry. Ať si totiž komunita říká, co chce, moderní zápletka byla vždy tím kolem, které pohánělo univerzum Assassin's Creed kupředu a vstříc nadějným zítřkům. A že si na onu část hry lidi stěžovali? No a co. Lidé (a hráči obzvlášť) jsou často hloupí a neví, co ve skutečnosti chtějí a potřebují. Představte nového moderního protagonistu. Moderního hašašína, který už nepotřebuje výcvik trvající téměř pět her, aby se nakonec dotknul magické zeleně svítíce koule a umřel poté, co se reálně účastnil asi čtyř misí odehrávajících se v našem světě jednadvacátého století.

Prozkoumejte co nejvíce aspektů dějové linky odehrávající se v současnosti. Jestliže jste až doteď nebyli schopni hráče zaujmout, pak děláte něco špatně. A já mám takový pocit, že s tím má něco společného přístup "hráčům se to nelíbí, tak to ostříháme na minimum a uděláme z toho narážky, po kterých můžou pátrat opravdoví fanoušci série, jestliže se jim bude chtít". Proč se místo toho nesnažit? Vytvořit kvalitní moderní zápletku nemůže být až tak těžké. Proč se neinspirovat samotnou komunitou, která dychtí po větším zasvěcení do moderního kontextu? (Tady, s vašim dovolením, nechám popustit uzdu své fantazii.) Co takhle například Altaïr II, mobilní operační středisko soudobých asasínů v podobě rozměrné lodi (což je mimochodem ve spojení s jejím jménem jeden z nejlepších videoherních výsměchů vůbec), cestující po celém světě, snažíc se zkoordinovat pohyby jednotlivých větví moderního asasínského řádu?

Altaïr II, asasínská loď cestující po světě...
Altaïr II, asasínská loď cestující po světě...
... – koncept, který nabádá k zamyšlení.
... – koncept, který nabádá k zamyšlení.

Do toho přihodíme onu novou moderní postavu (Agent Brooks), kombinaci starých postav (Shaun H., Rebecca C., William M.) s těmi kanonickými, které jsme ve videohře doposud neměli možnost spatřit (Gavin Banks, Susan Drayton, Galina Voronina), přihoďme možnost plnění tuctu delších misí po celém světě v nelineárním pořadí (vraždy vysoce postavených Templářů, navázání kontaktu se zahraniční větví Bratrstva, krádež Úlomku ráje) a odehrávajících se vždy v oblasti jedné menší čtvrti (à là Hitman) s možností naplánovat si precizně svůj postup (à là GTA V), a máme na svých rukou něco potenciálně vyjímečného. Koneckonců, jestliže se nebude vydávat jedno Assassin's Creed za rok, proč si nedat načas a neudělat opravdu kvalitní a dlouhou hru, půl na půl moderní a historické AC?

ZAČTVRTÉ: Když už seriál, tak se vším všudy!

Když už jsme se jednou usnesli na tom, že se pánové z UBISOFTu vydali s Assassin's Creed cestou velmi dlouhého (ne-li nikdy nekončícího) seriálu, bylo by dobré, kdyby si uvědomili, jaké jsou výhody a nevýhody tohoto mediálního formátu a jak by s ním měli správně nakládat. Má-li totiž seriál nějakou nespornou výhodu, pak je to práce s postavami. Dejte svým postavám čas a prostor, aby zazářily. V celé sérii se tak totiž stalo pouze jednou, a to s postavou, jejíž jméno každý zná: Ezio Auditore da Firenze. Zatímco italského vraha a cassanovu opěvovaly celé tři herní tituly, Desmond, objektivně vzato hlavní postava celé videoherní série, si vždy vytáhl tu krátkou slámku. O to více neuspokojivé pak bylo zakončení jeho příběhu. Jak máme litovat hrdinské oběti někoho, koho jsme v podstatě ani neznali, jelikož mu scénáristi nikdy nedali dostatek místa, aby se projednou vyjádřil? Přidělte postavám charakterové vady, slabiny, ukažte nám jejich interakce a vybudujte mezi nimi (a zároveň i námi) citové vazby. Buďte více filmoví. Dle mého názoru by celá herní série od UBISOFTu potřebovala dostat školení od Kojima Productions o tom, jak vytvářet zapamatovatelné postavy a vtáhnout lidi do atmosféry herního světa. Trocha té zdlouhavé kinematografičnosti by Assassin's Creed rozhodně neuškodila. A vezmeme-li v potaz, že kvalita scén v historických částech hry stoupá, stejně tak jako jejich kvantita, proč se nevydat stejným směrem i v moderní části hry?

ZAPÁTÉ: Dejte hráčům zakončení série, jaké si zaslouží!

Assassin's Creed je brilantní videoherní série. Assassin's Creed je i velmi dobrý historický, konspirační a vědecko-fantastický interaktivní seriál. Ale není skvělý. Jestli nás poslední léta televizního sledování něco naučila, pak je to to, že největší skvosty vznikají, když má tvůrce jasnou přibližnou představu o začátku a konci svého díla a není ochoten svůj výtvor zředit pouze proto, že má vysokou popularitu. Příkladem za všechny budiž seriál Breaking Bad (u nás též Perníkový táta), který se po úspěšně zakončené páté sérii stal jedním z nejlépe hodnocených a obecně oslavovaných seriálů vůbec. Jestli je proto něco, co si fanouškovská komunita Assassin's Creed zaslouží ze všeho nejvíc, je to důstojné zakončení jedné z větších zápletek v sérii. Nechť Juno povstane, aby byla následně po dlouhém boji (rozpínající se samozřejmě na ploše více her) poražena. Koneckonců, konflikt Asasínů a Templářů je vskutku věčný. Ale dejte těm, kteří se sérií začali všechny ty dlouhé roky zpátky, pocit, že něčeho dosáhli.

---

A že jakákoliv ze změn, které jsem vyjmenoval, není možná? Na to vám odpovím zcela jednoduše:

NIC NENÍ PRAVDA A VŠE JE DOVOLENO

Tisk
Hodnocení:
( Zbývá 7 hlasů pro zveřejnění hodnocení ) Ohodnoťte článek kliknutím na hvězdičku.
 

Napsat nový komentář

Komentář k blogovému článku 5 věcí, které by změnily sérii Assassin's Creed k lepšímu
Pro psaní musíte být přihlášen.
[+] Smajlíci
:gun: :-) 8-) ;-) :angry: :-D :lol: :dance: :thumbup: :shock: :-( :nah: :lala:
lukas0707   5x   Super článek. Naprosto souhlasím se vším co je tu napsané. Miloval jsem tuto sérii ale nyní už ten čas pominul, už ani nemám představu kam to celé směřuje, jediný co vidím je snaha o výdělek na dobře prodejné značce. Unity a Rogue jsem už ani nechtěl hrát. Black Flag je poslední co jsem hrál a celkem mě bavil ale už to nebylo ono, jako by smrt Desmonda byla koncem skvělého titulu. Mě jeho dějová linka bavila ale zakončení jeho příběhu bylo zbytečné a podle mě měl být on tím kdo tuhle sérii nějak epicky zakončí.
Je škoda že je až moc okatě vidět že se dějová linka tvůrcům vymkla z rukou a sami nevědí co si s tím vším počít a tak kladou důraz na dějovou linku minulosti která je na vymyšlení o poznání lehčí a však stále se už opakující. Je toho hodně co bych rád napsal k tomuto tématu ale to je opravdu na dlouho. Assassín už pro mě není ta modla kterou býval a s každým dílem mě to baví míň a míň a i když mám v plánu hrát Syndicate protože jsem chtěl hrát Assassína ve Viktoriánském Londýně a mám tu možnost tak si myslim že to nezmění můj pohled na sérii a to ten že se to řítí do úplnejch s...ek....
lukas0707lukas07074408
    20.9.2015 22:59
lukas0707

Super článek. Naprosto souhlasím se vším co je tu napsané. Miloval jsem tuto sérii ale nyní už ten čas pominul, už ani nemám představu kam to celé směřuje, jediný co vidím je snaha o výdělek na dobře prodejné značce. Unity a Rogue jsem už ani nechtěl hrát. Black Flag je poslední co jsem hrál a celkem mě bavil ale už to nebylo ono, jako by smrt Desmonda byla koncem skvělého titulu. Mě jeho dějová linka bavila ale zakončení jeho příběhu bylo zbytečné a podle mě měl být on tím kdo tuhle sérii nějak epicky zakončí.
Je škoda že je až moc okatě vidět že se dějová linka tvůrcům vymkla z rukou a sami nevědí co si s tím vším počít a tak kladou důraz na dějovou linku minulosti která je na vymyšlení o poznání lehčí a však stále se už opakující. Je toho hodně co bych rád napsal k tomuto tématu ale to je opravdu na dlouho. Assassín už pro mě není ta modla kterou býval a s každým dílem mě to baví míň a míň a i když mám v plánu hrát Syndicate protože jsem chtěl hrát Assassína ve Viktoriánském Londýně a mám tu možnost tak si myslim že to nezmění můj pohled na sérii a to ten že se to řítí do úplnejch s...ek....

Pyžma   2x   Moc pěkně sepsaný článek a souhlasím snad se vším co tu bylo řečeno. Začínal jsem od prvního dílu a vlastním originálky všech dílů (kromě AC Unity, které jsem hrál na PS4 - prodal jsem to ani to nedohrál. Nuda, šeď a bugy...) .
V minulosti jsem si vždy přál díl z Londýna a jako pomocníka hlavního hrdiny Sherlocka Holmese ( vím, že to je vymyšlená postava, ale strašně se mi ta představa líbila - něco jako měl Ezio Leonarda da Vinci) . Teď má vyjít Syndicate a ani neuvažuji o tom, že bych to zkoušel hrát...
AC pro mě skončilo smrtí Desmonda a Ubisoft pro mě skončil tím jak trapný konec vytvořil pro Ezia, jednoho z nejlepších assassínů všech dob, se kterým byla hra na vrcholu své slávy.
Pyžmapyzma20543
    20.9.2015 13:06
Pyžma

Moc pěkně sepsaný článek a souhlasím snad se vším co tu bylo řečeno. Začínal jsem od prvního dílu a vlastním originálky všech dílů (kromě AC Unity, které jsem hrál na PS4 - prodal jsem to ani to nedohrál. Nuda, šeď a bugy...) .
V minulosti jsem si vždy přál díl z Londýna a jako pomocníka hlavního hrdiny Sherlocka Holmese ( vím, že to je vymyšlená postava, ale strašně se mi ta představa líbila - něco jako měl Ezio Leonarda da Vinci) . Teď má vyjít Syndicate a ani neuvažuji o tom, že bych to zkoušel hrát...
AC pro mě skončilo smrtí Desmonda a Ubisoft pro mě skončil tím jak trapný konec vytvořil pro Ezia, jednoho z nejlepších assassínů všech dob, se kterým byla hra na vrcholu své slávy.

Big Boss   1x   Souhlas, divné je , že AC s Eziem (II, BH, Reve) jsou pro mě jedny z nejlepších her vůbec, a to co příchází po nich nic moc :( pro mě je ale například AC: 3 lepší jak 4 a Unity, prostě mě bavil jak příběhově tak hratelně, asi je fakt pravda, že pro mě AC skončil s DesmondemBig Bossbig-boss20351    18.9.2015 10:03 Big Boss

Souhlas, divné je , že AC s Eziem (II, BH, Reve) jsou pro mě jedny z nejlepších her vůbec, a to co příchází po nich nic moc :( pro mě je ale například AC: 3 lepší jak 4 a Unity, prostě mě bavil jak příběhově tak hratelně, asi je fakt pravda, že pro mě AC skončil s Desmondem

dusty    Souhlasím :thumbup: . Škoda že to tak UBI nevidí, ale třeba jednou dostanou rozum a přinesou nám po dlouhých letech zase jednou kvalitní ACčko :-) .dustydusty4291    18.9.2015 07:00 dusty

Souhlasím :thumbup: . Škoda že to tak UBI nevidí, ale třeba jednou dostanou rozum a přinesou nám po dlouhých letech zase jednou kvalitní ACčko :-) .

Gunslinger    Já bych například uvítal, aby se historická část hry proplétala se současností, ale aby zůstala stejná lokace (obě dvě části by byly open-world) . Do současnosti bych určitě zařadil více příběhových misí, ve kterých bysme hráli za plnohodnotnou postavu, jakou byl Desmond :-)Gunslingergunslinger38672    17.9.2015 21:19 Gunslinger

Já bych například uvítal, aby se historická část hry proplétala se současností, ale aby zůstala stejná lokace (obě dvě části by byly open-world) . Do současnosti bych určitě zařadil více příběhových misí, ve kterých bysme hráli za plnohodnotnou postavu, jakou byl Desmond :-)

Mythix   2x   Jsi borec :) Sama bych to nenapsala líp :)Mythixmythix30055    17.9.2015 20:25 Mythix

Jsi borec :) Sama bych to nenapsala líp :)

Gera    bugigascz: Chápu, že pro hráče, kteří začali s pozdějšími díly, nemají všechny vyjmenované argumenty tu patřičnou nostalgickou hodnotu. Rozhodně ale děkuju, že i přes tvůj nesouhlas ses vyjádřil slušným a kultivovaným způsobem – to je v dnešní době docela rarita :-) ! Jenom bych chtěl jednu věc upřesnit: TAKY MÁM RÁD ASSASSIN'S CREED, a to i takové, jaké je v současnosti. Jenom mi hlavou jednoho dne proletělo pět věcí, jak z téhle série potenciálně znovu vydolovat její dnes už pro většinu hráčů zašlou slávu :-) .Geragera348    17.9.2015 18:39 Gera

bugigascz: Chápu, že pro hráče, kteří začali s pozdějšími díly, nemají všechny vyjmenované argumenty tu patřičnou nostalgickou hodnotu. Rozhodně ale děkuju, že i přes tvůj nesouhlas ses vyjádřil slušným a kultivovaným způsobem – to je v dnešní době docela rarita :-) ! Jenom bych chtěl jednu věc upřesnit: TAKY MÁM RÁD ASSASSIN'S CREED, a to i takové, jaké je v současnosti. Jenom mi hlavou jednoho dne proletělo pět věcí, jak z téhle série potenciálně znovu vydolovat její dnes už pro většinu hráčů zašlou slávu :-) .

bugigascz   1x   Moc pěkný článek. :thumbup: Můj první AC byl AC III - protože jsem to pořádně neznal. Další Byl AC Black flag a až potom jsem hrál "klasiku" kterou mají všichni rádi. Mě to tolik nechytlo, možná to je tím že jsem hrál 2 díly nenavazující na sebe a už jsem se "zkazil", ale to je jedno, to už odbočuji jinam.
ALE přesto i když je to pěkný a dost podrobný článek, tak jsem PROTI. Mě se zamlouvá styl jakým Ubisoft vytváří AC sérii a to i přesto že je tu každý rok nový díl.
A ještě se mi moc líbí nápad Assassina v 21. stolení, konkrétně to s tou lodí ( Altaïr II) určitě by z toho mohlo vzniknout něco velkého a kdo ví? třeba Ubisoft plánuje něco takového a snad se dočkáme konce! :-)
bugigasczbugigascz30467
    17.9.2015 18:33
bugigascz

Moc pěkný článek. :thumbup: Můj první AC byl AC III - protože jsem to pořádně neznal. Další Byl AC Black flag a až potom jsem hrál "klasiku" kterou mají všichni rádi. Mě to tolik nechytlo, možná to je tím že jsem hrál 2 díly nenavazující na sebe a už jsem se "zkazil", ale to je jedno, to už odbočuji jinam.
ALE přesto i když je to pěkný a dost podrobný článek, tak jsem PROTI. Mě se zamlouvá styl jakým Ubisoft vytváří AC sérii a to i přesto že je tu každý rok nový díl.
A ještě se mi moc líbí nápad Assassina v 21. stolení, konkrétně to s tou lodí ( Altaïr II) určitě by z toho mohlo vzniknout něco velkého a kdo ví? třeba Ubisoft plánuje něco takového a snad se dočkáme konce! :-)

SAWYER92   1x   Pěkný článek a se vším souhlasím. Měli by si taky konečně uvědomit, že peníze nejsou všechno. Takhle se to podepisuje na tom jak nynější díly vypadají. Já jsem nejprve Assassin's Creed hrát nechtěl, protože to hrál kámoš na PC, a když jsem viděl to hrozný ovládání a nechápal jsem jak dokáže zabít takovej dav Templářů tak se mi do toho moc nechtělo, i když se mi jinak hra líbila. Po nějaké době byl na Xbox Live zdarma ke stažení druhý díl AC, tak sem to ze zvědavosti stáhnul a dobře jsem udělal, sice mě to ze začátku nějak nenadchlo ale po delší době sem se k tomu vrátil a od té doby AC zbožňuju. Ale taky sem počítal s tím, že další díly budou stejně skvělé, jako samotná dvojka nebo Brotherhood, tyhle 2 díly byli pro mě největší pecka. EA se konečně (doufejme, dle toho jak dopadne letos) vzpamatovalo a posunulo o rok nové Need for Speed a dokonce slíbili (i když tomu nevěřím) , že DLC budou zdarma, kdyby to samé udělal Ubisoft, tak by si s dalšími díly mohli mnout ruce víc, než je tomu teď. Nevím proč přistoupili na pravidlo 1 hra ročně :nah: Jinak taky vůbec nechápu ty mise v současnosti v Animusu, kde musím pomáhat nějakýmu trotlovi hackovat počítače, to mi přijde jako absolutní bullshit, akorát to zdržuje při hraní příběhu v minulosti.SAWYER92sawyer9216073    17.9.2015 16:46 SAWYER92

Pěkný článek a se vším souhlasím. Měli by si taky konečně uvědomit, že peníze nejsou všechno. Takhle se to podepisuje na tom jak nynější díly vypadají. Já jsem nejprve Assassin's Creed hrát nechtěl, protože to hrál kámoš na PC, a když jsem viděl to hrozný ovládání a nechápal jsem jak dokáže zabít takovej dav Templářů tak se mi do toho moc nechtělo, i když se mi jinak hra líbila. Po nějaké době byl na Xbox Live zdarma ke stažení druhý díl AC, tak sem to ze zvědavosti stáhnul a dobře jsem udělal, sice mě to ze začátku nějak nenadchlo ale po delší době sem se k tomu vrátil a od té doby AC zbožňuju. Ale taky sem počítal s tím, že další díly budou stejně skvělé, jako samotná dvojka nebo Brotherhood, tyhle 2 díly byli pro mě největší pecka. EA se konečně (doufejme, dle toho jak dopadne letos) vzpamatovalo a posunulo o rok nové Need for Speed a dokonce slíbili (i když tomu nevěřím) , že DLC budou zdarma, kdyby to samé udělal Ubisoft, tak by si s dalšími díly mohli mnout ruce víc, než je tomu teď. Nevím proč přistoupili na pravidlo 1 hra ročně :nah: Jinak taky vůbec nechápu ty mise v současnosti v Animusu, kde musím pomáhat nějakýmu trotlovi hackovat počítače, to mi přijde jako absolutní bullshit, akorát to zdržuje při hraní příběhu v minulosti.

Ľubor Fabian    Nakopiruj to, a posli Ubishitu, ale neverim ze dostanu rozum.Ľubor Fabianlubor-fabian9332    17.9.2015 15:54 Ľubor Fabian

Nakopiruj to, a posli Ubishitu, ale neverim ze dostanu rozum.

ElementGamer   1x   Naprosto souhlasím. Bohužel je to všechno pravda, ale toho se Ubisoft nikdy nechytne.ElementGamerelementgamer13999    17.9.2015 15:45 ElementGamer

Naprosto souhlasím. Bohužel je to všechno pravda, ale toho se Ubisoft nikdy nechytne.

Killermsik    Pěkný článek. Musím víc než jen souhlasit. Bohužel lidi ten paskvil, co se z toho stal, budou kupovat pořád, i když vlastně nová hra nic zajímavého nenabízí. Nápravu bych vyděl spíš u hráčů, protože oni dávají vydavatelství najevo, že si z jejich penězi můžou utřít zadky.Killermsikkillermsik12408    17.9.2015 13:26 Killermsik

Pěkný článek. Musím víc než jen souhlasit. Bohužel lidi ten paskvil, co se z toho stal, budou kupovat pořád, i když vlastně nová hra nic zajímavého nenabízí. Nápravu bych vyděl spíš u hráčů, protože oni dávají vydavatelství najevo, že si z jejich penězi můžou utřít zadky.

Tom@n    Gera: no s Desmondem to posrali, to je pravda, asi už jim došlo že se na tom dají dojit prachy mnohem jednodušejc než že budou vymejšlet navazující příběh. Lidi nalákali na příběh Desmonda ale ti už nevěděli že dál už tam Desmond nebude mít žádnou roli, což Ubisoftu nevadilo protože měli pozornost, tak mohli vymyslet cokoliv, tak to prostě utnuli a Desmonda prostě "vyřadili" ze systému.

Teď jak se hraje za anonymního zaměstnance Animusu, už to je taková slátanina, už nejde tolik o to dědictví. Přitom se to tak lehce mohlo napojovat na Desmonda i dál. Mohlo to být že Edward byl předkem Desmonda taky a linie by šla dál až by to došlo do současnosti, kam to stejně spěje, tak to aspoň mohlo zachovat jednu společnou postavu, která by měla svoje vstupy do současnosti jak hledá různý artefakty jako to bylo ve dvojce a Brotherhood.
A jakej smysl měla Jupiter? To tam taky mohli krásně zapojit a mohl to být takový seriál, jak si psal.
Tom@ntomn10255
    17.9.2015 12:42
Tom@n

Gera: no s Desmondem to posrali, to je pravda, asi už jim došlo že se na tom dají dojit prachy mnohem jednodušejc než že budou vymejšlet navazující příběh. Lidi nalákali na příběh Desmonda ale ti už nevěděli že dál už tam Desmond nebude mít žádnou roli, což Ubisoftu nevadilo protože měli pozornost, tak mohli vymyslet cokoliv, tak to prostě utnuli a Desmonda prostě "vyřadili" ze systému.

Teď jak se hraje za anonymního zaměstnance Animusu, už to je taková slátanina, už nejde tolik o to dědictví. Přitom se to tak lehce mohlo napojovat na Desmonda i dál. Mohlo to být že Edward byl předkem Desmonda taky a linie by šla dál až by to došlo do současnosti, kam to stejně spěje, tak to aspoň mohlo zachovat jednu společnou postavu, která by měla svoje vstupy do současnosti jak hledá různý artefakty jako to bylo ve dvojce a Brotherhood.
A jakej smysl měla Jupiter? To tam taky mohli krásně zapojit a mohl to být takový seriál, jak si psal.

Gera    Tom@n: Poznámka velmi trefná, uznávám, ale hlavně jsem to myslel tak, jak je psáno v článku. Se vší upřímností, konec Desmondova příběhu v ACIII je dle mého názoru jedna z příběhově nejhnusnějších věcí, které jsem kdy viděl. Desmond prohlásí, že se obětuje, aby zachránil lidstvo, a jeho otec ani nehne brvou? WHAT THE FUCK?

Asi největší problém celé série je podle mě AC: Revelations. Být tou dobou kreativní ředitel v UBISOFTu, tak tuhle hru kompletně překopu. Začal bych hru sekvencí v současnosti, kde Desmondův tým táhne jeho tělo z chrámu ven. Podobně jako Brotherhood by tak Revelations začínalo přesně v momentě, kdy předchozí díl skončil. Ukázal bych příchod Desmondova otce, hru bych dal napůl Altaïr-Ezio (s úplně jiným příběhovým argumentem) a na konci, když se Desmond probudí z kómatu, dal bych ještě jednu celou sekvenci v současnosti, kde se tým snaží dostat do lokace, o níž se Desmond dozvěděl, že skrývá "Grand Temple" – tak, jak je to ve hře zpracované, to totiž nedává smysl :angry: !

Pardon, že se tak hrozně rozepisuju. Prostě jsem naštvanej, že mi ještě UBISOFT nedal možnost celou sérii opravit k lepšímu... :-D
Geragera348
    17.9.2015 12:23
Gera

Tom@n: Poznámka velmi trefná, uznávám, ale hlavně jsem to myslel tak, jak je psáno v článku. Se vší upřímností, konec Desmondova příběhu v ACIII je dle mého názoru jedna z příběhově nejhnusnějších věcí, které jsem kdy viděl. Desmond prohlásí, že se obětuje, aby zachránil lidstvo, a jeho otec ani nehne brvou? WHAT THE FUCK?

Asi největší problém celé série je podle mě AC: Revelations. Být tou dobou kreativní ředitel v UBISOFTu, tak tuhle hru kompletně překopu. Začal bych hru sekvencí v současnosti, kde Desmondův tým táhne jeho tělo z chrámu ven. Podobně jako Brotherhood by tak Revelations začínalo přesně v momentě, kdy předchozí díl skončil. Ukázal bych příchod Desmondova otce, hru bych dal napůl Altaïr-Ezio (s úplně jiným příběhovým argumentem) a na konci, když se Desmond probudí z kómatu, dal bych ještě jednu celou sekvenci v současnosti, kde se tým snaží dostat do lokace, o níž se Desmond dozvěděl, že skrývá "Grand Temple" – tak, jak je to ve hře zpracované, to totiž nedává smysl :angry: !

Pardon, že se tak hrozně rozepisuju. Prostě jsem naštvanej, že mi ještě UBISOFT nedal možnost celou sérii opravit k lepšímu... :-DKomentář byl autorem naposledy upraven 17.9.2015 12:37

Původní verze před úpravami:Tom@n: Poznámka velmi trefná, uznávám, ale hlavně jsem to myslel tak, jak je psáno v článku. Se vší upřímností, konec Desmondova příběhu v ACIII je dle mého názoru jedna z příběhově nejhnusnějších věcí, které jsem kdy viděl. Desmond prohlásí, že se obětuje, aby zachránil lidstvo, a jeho otec ani nehne brvou? WHAT THE FUCK?

Asi největší problém je podle mě AC: Revelations. Být tou dobou kreativní ředitel v UBISOFTu, tak tuhle hru kompletně překopu. Začal bych hru sekvencí v současnosti, kde Desmondův tým táhne jeho tělo z chrámu ven. Podobně jako Brotherhood by tak Revelations začínalo přesně v momentě, kdy předchozí díl skončil. Ukázal bych příchod Desmondova otce, hru bych dal napůl Altaïr-Ezio (s úplně jiným příběhovým argumentem) a na konci, když se Desmond probudí z kómatu, dal bych ještě jednu celou sekvenci v současnosti, kde se tým snaží dostat do lokace, o níž se Desmond dozvěděl, že skrývá "Grand Temple" – tak, jak je to ve hře zpracované, to totiž nedává smysl :angry: !

Pardon, že se tak hrozně rozepisuju. Prostě jsem naštvanej, že mi ještě UBISOFT nedal možnost celou sérii opravit k lepšímu... :-D

Tom@n   4x   "buďte víc filmoví" - vždyť to se jim daří, zážitek ve 30fps jako film už tu byl :DTom@ntomn10255    17.9.2015 10:04 Tom@n

"buďte víc filmoví" - vždyť to se jim daří, zážitek ve 30fps jako film už tu byl :D

martik642    Super článek! Assassins Creed 2 a Brotherhood nejlepší v sérii. Teď už mě to nějak nezajímá.martik642martik64213431    17.9.2015 09:20 martik642

Super článek! Assassins Creed 2 a Brotherhood nejlepší v sérii. Teď už mě to nějak nezajímá.

jesterkacz    On je problém že ti dementi to pořád kupují a ještě tomu dávají desítková hodnocení :nah:jesterkaczjesterkacz21616    17.9.2015 07:53 jesterkacz

On je problém že ti dementi to pořád kupují a ještě tomu dávají desítková hodnocení :nah:

Ondra Kenway   4x   skvělý článek, souhlasím hlavně s trjkou s druhým odstavcem, kdyby byly v současnosti nejaký asasinace a tak bylo by to super, doufám že v Syndicate bude konečně nějakej hrdina se jménemOndra Kenwayondra-kenway38411    16.9.2015 21:12 Ondra Kenway

skvělý článek, souhlasím hlavně s trjkou s druhým odstavcem, kdyby byly v současnosti nejaký asasinace a tak bylo by to super, doufám že v Syndicate bude konečně nějakej hrdina se jménem

andrej   3x   Perfektný članok, súhlasím zo všetkým. Osobne mam tiež najradšej AC 2 + brotherhood a po Unity už opatrne očakavam čo pride so syndicate , asi ma u mňa poslednu šancu.andrejandrej13614    15.9.2015 08:49 andrej

Perfektný članok, súhlasím zo všetkým. Osobne mam tiež najradšej AC 2 + brotherhood a po Unity už opatrne očakavam čo pride so syndicate , asi ma u mňa poslednu šancu.

Raylo™   23x   Přesně tak! Pamatuju ty doby, kdy jsem byl naprosto uchvácen Assassin's Creed II a hltal jsem každé další pokračování Ezia, Desmonda atd. Postupně ale můj zájem hodně opadl a teď už mě série dá se říci téměř nezajímá. Perfektní článek!Raylo™raylo37553    14.9.2015 18:21 Raylo™

Přesně tak! Pamatuju ty doby, kdy jsem byl naprosto uchvácen Assassin's Creed II a hltal jsem každé další pokračování Ezia, Desmonda atd. Postupně ale můj zájem hodně opadl a teď už mě série dá se říci téměř nezajímá. Perfektní článek!

cajteekanee   3x   Se vším nemůžu nic než souhlasit. Pamatuju si časy kdy Ac bylo synonymum pro něco tajemného, poutavého a skvělého. Teď je to rejžovačka.cajteekaneecajteekanee25741    14.9.2015 18:15 cajteekanee

Se vším nemůžu nic než souhlasit. Pamatuju si časy kdy Ac bylo synonymum pro něco tajemného, poutavého a skvělého. Teď je to rejžovačka.

O autorovi blogu

Gera
Gera
Muž, 21 let, Olomouc
KDO JSEM?
Amatérský pisálek, autor několika krátkých povídek a omezeného počtu básní, které tak zatím nedaly dohromady nic hodného zmínky; dlouholetý hráč, příležitostný Pán jeskyně a nadšenec do videoherní tvorby s touhou jednoho dne přispět svou troškou do mlýna; především pak ale milovník jazyků (plynule mluvím třemi včetně mateřštiny), hlasitý odpůrce nekvalitních překladů a relativně zcestovalý jedinec, který část svého života prožil v zahraničí. Jinak jsem ale olomoucký rodák skrz naskrz, tělem i duší (přestože moravský přízvuk prý už dávno vzal za své). Ve svém volném čase nepohrdnu literaturou (nejlépe v originálním jazyce), ale ani prozkoumáváním bizárních zákoutí hudební či filmové scény. No a když mě to čas od času přepadne a já dostanu nápad, popadnu klávesnici a sepisuju své myšlenky právě sem, do této komunity, na můj dnes již prastarý blog, "Osobní názory jednoho pisálka".
Založit herní BLOG